smily_LonelyY~


Wednesday 14 December 2011

Problem wiff my Kawan .

         Hurm sukar jugak erk untuk kita duga sesuatu takdirkan .problem? semua orang hav problem kan2 .. tapi terpaksa laah mengahadapi dengan tabah begitu jugak dengan aku as insan yang lemah .tak ad insan pown yang terkecuali dalam sebarang masalah .ADa orang kata jika ada masalah tu merupakan salah satu pembelajaran dalam hidup .Tapi setiap masalah yang menimpa itu sangatlah berat bagi aku insan yang lemah hanya mampu tunduk kepadaMu .

          Kadang-kadang dalam ada masalah pown masih lagi tertawa untuk melupakan segala masalah yang menimpa ku .Senyuman tu hanya mampu menutup segala permasalahan yang ada .tapi hati memang tak terkata da membara . sabar ,sabar n sabar :) . tak kan la segala masalah nak ckap kat semua orang kan .kne laa privacy ckit heheh .(poyo la pulak ) .Hurm dengan aku hidup selama 19 thn macam2 masalh yang menimpa dengan kawan sendiri lak 2 . . Kenapa suke sgat bikin masalah ingat aku suke kewr wei !!!
       
        satu2 masalah yang datang .ishkk !! sengal ~~ Terlalu sukar untuk aku menceritakan segalnya di sini tetapi hakikat nye aku ta boleh tahan dengan menda niy . perlulah aku meluahkan segalnya walaupon dalm aku pnyer blOg .. Thanks dear :) ..
Kenapa erk kita jewr yang perlu jaga hati dye tapi dye??? ade ker jge aty kite . ..
ta ad langsung menambahkan masalah adalah .. TEnsion ada kawan macam niy ,,
Tak pe lah hanya TUHAN yang maha Esa jewr yang mampu memahami aku . Segalanya terpaut pada diriku sendiri .Dia selalu ada dengan aku,walaupown Hanya dia jewr yang dapat tahu apa yang di ungkapkan dalm hati aku .
      
Aku sangat berharap agar selalu mendampingi ku  saat aku buntu dan kuatkan iman aku .Memang la sukar untuk berubah tapi kita sebagai manusia yang taat kepada perintahNya .Apa salah nye kita berdOa jewr kepada Nye agar meredhakan segala perbuatan yng di lakukan 2 .hanya mampu tersenyum .but sedih :(
Cepat atau lambat,aku berjanji akan berubah dengan apa yang berlaku ini .Tapi bagi aku insan yang lemah ini  memrlukan masa yang banyak untuk berubah dari masa ke semasa .. Harap segala nya akan berubah ..
                                                       
            Sekian ....tengs kawan








No comments:

Post a Comment