smily_LonelyY~


Thursday 22 December 2011

Luahan perasaan yang pelbagai ..hihi

•DisAAt kmu ingin MelepAskAn Ss0rAng..
ingAtlAh pd sAAt kAmu ingin mNdptkNnyA..
•DisAAt kmu mulAi tdk MncintAinyA..
ingAtlAh sAAt pertAmA kAmu JATUH CINTA pdNyA..
•DisAAt kmu mulAi b0sAn dgnnyA..
...
•DisAAt kmu ingin MelepAskAn Ss0rAng..
ingAtlAh pd sAAt kAmu ingin mNdptkNnyA..
•DisAAt kmu mulAi tdk MncintAinyA..
ingAtlAh sAAt pertAmA kAmu JATUH CINTA pdNyA..
•DisAAt kmu mulAi b0sAn dgnnyA..

~ sukar kita untuk duga apa yang akan jadi pada hari yang akan datang...sesakitnya hati ini, merananya hati ini, kekesalan nya hati ini...kita kena tabahkan juga hati ini untuk menerima sesuatu yang baru, walaupun pahit untuk di telan, kita harus menelan nya supaya tidak tersumbat aliran nya...macam tu lah dengan hidup...kecewa sekali tak bermakna kita tak akan bahagia kelak ~ ^_^
‎~ belum pasti dia akan jadi milik kita selamanya..tapi kita tak salah mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk membahagiakan dia ~


‎~ awak..kalau awak cintakan saya..kenapa awak pergi bersamanya....awak tahu tak...saya dah beri epenuh hati saya pada awak tahu tak...sampai hati awak kan..~
~ awak..saya selalu perhatikan awak...saya selalu merindui awak dari jauh...saya selalu menyintai awak dalam diam2...saya takut nak bagi tahu awak bahawa saya sayangkan awak...tapi sebenarnya awak dah berpunya...tapi cinta ini tetap untuk awak..tiada yang lain, saya yakin awak tetap milik saya ~
Harus Terima Kenyataan Bahawa Kau Bukan Milik Aku ^^

♥ Bunga Bunga Chinta ♥


No comments:

Post a Comment