smily_LonelyY~


Wednesday 14 December 2011

Hurm lepas satu2 msalah yang datang menimpa diriku . Aku hanya insan kerdil jewr dan hanya mampu berdiam diri dan tidak mampu melakukan apa2 . Sedangkan Engkau bgi aku akal dan fikiran untuk menyelesaikannya dengan lebih baik, Aku ase nak menangis jewr mengingati segala apa yang berlaku . . Taper kuatkan la semangat aku .aku hanya hambaMu yang lemah ta mampu nk menyelesaikan seorang diri sedangkan aku.......
Hurm aku bukan nk mengaibkan sesiapa tetapi , ia berlaku depan mata bila tnye ta mengaku yang 2 aku sakit hati sangat tetapi apa nak buat kan dia yang paling tua dan mampu berfikir cmne .. Dan tahu benda itu buruk kewr ta .. bOleh bezakan yang mne baik dan buruk bukan nye buat perkara yang KEJI !!

   Aku bnci pnyer i..... seperti ini .. tapi seburuk2 pown terpakse lah menerima dengan seadanya . kenapa engkau menlayannye BODOH !!!! A.... ta cukup kewr bgi kat m.. sampai bole cri yang laen .jupe malm2 . hurmm tension .. Ya allah buka laah hati M.. aku biar dye tau yang A.. syg die  sesangat aku ta mahu pape berlaku terhadap famli ku .Tolong laa Ya allah ..

Sedih sgt .. Aku ta ad tempat nak mengadu . .. Aku benci keadaan seperti ini . lepas satu2 .. ase cam nak pergi  jauh jewr .like T_____________T lepas 2 ad bunga atas tu .. hurm u mean?? Tanah merah btu dua :) suke cgt .. aku rela undur dri drpd nk beratkan kepala aku .. Tapi ta baek cm 2.. terpakse laah bertahan dan hanya mampu meminta pertolongan dariMu yaallah .. Mungkin suatu hari nanti dye akan kembali jalan yang benar . AMIN !

No comments:

Post a Comment