smily_LonelyY~


Thursday 1 December 2011

Ingin ku ungkapkan. .

Haruskah aku membiarkan orang yang di cintai begitu saje.Sedangkan dye bersunguh-sungguh memerlukan aku tetapi aku buat-buat tak endah jewr .Aku bukan apa , secara jujurnya kan aku memang ta ada perasaan langsung terhadap lelaki walhal da kenal lama .Tapi aku ta leh terima lagi kerana bf yang dulu . Aku ta bermaksud nak maen-maenkan dye tapi aku tak nak dye sakit hati dengan aku .Aku takot nk menceritakan yang sebenarnya,sedangkan dye sangat menyayangi ku .dari dalamn aku ta tau dye mcmana,aku tunggu masa jewr untuk meninggalkan nya..waa sedih :( . .Segalanya masih terpahat dalam jiwa aku . Tolong lah aku ,keliru sangat .mane aku mahu pulih nie .Adakah aku teruskan hubungan nie ataupun tidak ??
Mengapa hati aku mengatakan yang aku ta akan kekal dan aku memerlukan kesabaran untuk mengekalkan semua nie .Adoi segalanya membuatkan aku semakin tidak berdaya memikirkan semua nie .
tetapi dalam satu masa tu aku terasa jugak sakit hati bila dye buat ta endah dengan aku .mugkin kalau aku tak layan dye pown mybe macam perasaan yang aku rasa jugak kot . waa mati aku . juz nOw aku ta tau sampai mana aku dengan dye .berikan laa aku kesabarn :'(

‎- ku tetap T E R T A W A walau aku sbenarnya ingin M E N A N G I S..
- aku tetap T E R S E N Y U M walau aku sebenarnya K E C E W A..
- aku tetap K U A T walau aku sebenarnya S U D A H X S A N G G U P lagi..
- aku tetap S E M A N G A T walau aku T E R T E K A N oleh masalah..
- dan yang terpenting aku tetap S A B A R dan memandang segalanya baik saja
- walau sebenarnya hatiku L E M A H dan sedang T E R L U K A

♥ Bunga ♥

No comments:

Post a Comment